• 3,94 km, 122 m převýšení, v průměru 3 %, stoupání 4. kategorie, KOM 6:51 (salo / Jiri Horky – asi by to chtělo konečně rozhodnout, kdo bude jediný KOM! výkony 346 / 400W… / QOM 7:52 (Natália Vargová)
  • velmi známé stoupání a pro někoho především klesání, pro tentokrát tedy stoupání, je to takový jarní a zimní kopec na zahřátí
  • začátek na úrovni domu s věžičkou, celou dobu vyrovnané stoupání s ničím záludným, jen úplně poslední ta nejprudší část ke kruhovému objezdu se už nejede na čas, ale segment končí na úrovni prvních dvou domů napravo, nemusíte se tak bát toho, že budete muset čekat na kruháči jestli budete mít přednost nebo jestli dáte přednost
  • kvalita povrchu je dobrá, pokud zrovna řádí orkán a nepoloží stromy poblíž silnice do vozovky, tak se na silnici nemusíte bát jiných překážek, provoz tam je o něco hustší, ale nic příjemného
————
  • 1,43 km, 114 m převýšení, průměrný sklon 8 %, stoupání 4. kategorie, KOM 4:07 (Jiri Horky, 399W) / QOM 5:44 (Natália Vargová)
  • začátek stoupání u firmy Smola konstrukce, s.r.o. Cíl nahoře v ulici Na Hvězdárně až za točnou pro autobusy
  • tohle stoupání začíná hodně zostra, přes 12 % je začátek určitě, po pár desítkách metrů se to trochu srovná, ale v zatáčce doprava to zas přitvrdí a člověk ví, že nemůže zpomalit, ale jet pořád naplno, protože ty krátký úseky kdy je to okolo 13-17 % můžou vzít hodně času
  • přímá pasáž nahoru bez zatáček už není tak prudká, a v úrovni vily Martina Romana (to je ten pozemek, kdy je na každých 5 ti metrech plotu bezpečnostní kamera) se to postupně narovnává na přijatelných 8 % 
  • asfalt je tam kvalitní a provoz minimální, doporučujeme najíždět na tento segment právě se shora, abyste točili na pravou ruku a nemuseli se zabývat tím, jestli budete mít volno v křižovatce což by vás mohlo zpomalit
————
  • 2,32 km, 145 m převýšení, v průměru 6 %, KOM 5:04 (Tomáš Kotrlík 426W) / QOM 6:34 (Magdalen H. 252W)
  • časovkářský segment po parádním asfaltu s minimální provozem, jediné co může trochu rozhodit tempo je retardér na začátku, ale dá se to přejet bez obtíží
  • start není úplně začátku křižovatky s ulicí Josefa Houdka a Jílovišťskou, ale až o kousek dál na rozdvojení do “V” (Jílovišťská a U lip ulice), konec nahoře na horizontu, nalevo se pasou kozy, nekončí se až v křižovatce, takže je finish bezpečný
  • celou dobu skoro konstantní stoupání, občas to trochu vystřelí, ale dá se to uhlídat a odjet to celou dobu na velkou placku
  • na konci srpna 29.8. by se tu měla jet časovka jednotlivců v rámci seriálu UAC 
————
  • 3,45 km, 156 metrů převýšení, průměrný sklon 4%, KOM 8:06 (Václav Nežerka 335W) / QOM 10:07 (Zuzana Bohacova 241W)
  • začátek cca 80 m za kruhovým objezdem, konec nahoře na kopci na Mořince, je tam jedna křižovatka, kdy z hlavní silnice Karlštejnské zatočíte na silnici 11621
  • je zde jedna nepříjemnost v podobě semaforu pro chodce, na kterém ve většině případů svítí zelená, ale občas tam ta červená může být, ale je to vidět z místa startu a může se tomu člověk přizpůsobit a vyrazit až bude klid a nebude hrozit zastavení na světlech
  • začátek při výjezdu z obce Lety je mírný, ale hned na konci obce se silnice zvedne v té levotočivé zatáčce kam není vidět, na silnici jsou zbytky betonu, tak se tomu musí člověk vyhnout
  • po odbočení z ulice Karlštejnská už povrch není tak kvalitní a musí se hledat vhodná stopa, aby to jelo, nejtěžší část nastává v druhé části, ta je o poznání náročnější a když foukne nepříjemný vítr tak to stojí za to
————
  • 1,41 km, 111 m nahoru, průměrný sklon 8 %, KOM 4:08 (Michal Kollert 415W) / QOM 6:19 (Lucie Malá 251W)
  • pro milovníky ardénských klasik, na začátku je kvalitní asfalt a tam se to musí dobře rozjet, ale rozhodně ne přepálit, protože to hlavní nás čeká až zhruba po 700 metrech – kostky!
  • kostky a ostré stoupání, místy určtiě přes 14 %, po zdolání kostek je zas normální asfalt, kde člověk musí využít zbytky sil, aby se přehoupnul do cíle
  • start zhruba v úrovni křižovatky K Cementárně a Strážovské, cíl na křižovatce Strážovské a Solné
  • někdo ty kostky jezdí ze sedla, někdo radši sedí, těžko radit, každému vyhovuje něco jiného, ale bolí to asi stejně
  • je to asi jedno ze zatím nejprudších stoupání a nejtěžších vzhledem k povrchu
————
  • 5,89 km, 172 m převýšení, průměr 3 %, KOM 10:45 (Jiri Horky 324W) / QOM 12:24 (Magdalena Horká 258W)
  • začátek na úrovni cukrářství a řeznictví v Černošicích, cíl nahoře v Roblíně v zatáčce u kapličky
  • segment, který je znám i opačně, ale to někdy jindy
  • začátek v Černošicích je hodně příznivý a na rozjetí a nastavení tempa velmi vhodný, v lese většinou nefouká a je možné to tam držet do té levotočivé zatáčky se zrcadlem, tam už se jede do kopce, dokud se nevyjede na chvíli z lesa, tam se člověk může trochu oklepat, protože se to narovná a je tam i mírný sjezd do poslední části před Roblínem, která vede přímo ale to stoupání je nekonečné a když foukne, severní vítr, tak to moc nejede
  • asfalt je většinou kvalitní
————
  • 1,76 km, 116 m, v průměru 7 %, KOM (Michael Somr 3:40, 463W) / QOM 4:30 (Tereza Černochová)
  • začátek u posledních dvou domů nalevo, cíl nahoře na kopci do Srbska
  • většinou kvalitní asfalt, občas je na cestě nějaký ten kámen odlouplý ze skály
  • krásné točivé stoupání mezi stromy a skalami, hlavně na podzim je to hodně pěkné místo, nejsou tu žádné nudné části, jsou zde i skoro až alpské vracečky a celkově to člověku pěkně ubíhá, tedy až na poslední metry kdy už vidí horizont, ale ještě nějaký ten metr zbývá…
————