Král segmentů “SEVEN SEGMENTS OF PRAGUE”


vod pro všechny cyklisty z Prahy a okolí. Na duben jsme připravili prvních 7 segmentů ve kterých se můžete utkat kromě souboje o KOM/QOM o originální Strava badge ve formě samolepky a 3D medaile, kterou zašleme všem, kteří celý závod dokončí.

Startovné:  200 Kč – včetně medaile, samolepky které pošleme poštou. Podrobnosti k soutěži získáte po registraci a zaplacení startovného.

Termín závodu: Závod probíhá od 10.4.2020 do 30.4.2020 23:59 a závodník může dané segmenty projet kolikrát za daný měsíc chce. 

Pravidla závodu: zaplacené startovné, účast v Strava klubu, použití HRM pásu, použití GPS cyklocomputeru nebo mobilního telefonu, zákaz použití doprovodného vozu před závodníkem

Organizátor: APACHI s.r.o. – Sportovniservis.cz

Bodování: Sčítáme časy ze všech 7 segmentů a podle nich vyhlásíme vítěze soutěže který získá trofej (absolutní muž / absolutní žena). Nedokončením jednoho nebo více segmentů nebude závodník v celkovém pořadí klasifikován.

Pokračování: V květnu 2020 připravíme dalších 7 segmentů a otevřeme i běžeckou soutěž pro běžce. Celý ročník bude navíc počítán jako seriál tj účast v jednotlivých měsíčních závodech má význam i pro celkového vítěze celého ročníku.

VOLUME 1 (DUBEN/APRIL 2020)

silniční cyklistika / road cycling

Vranovský kopec ke kostelu P

  • 3.36km, 158m převýšení, stoupání 4. kategorie, 
  • KOM 6:58 (salo – průměr 431 Wattů…) / QOM 8:21 (Kája Polívková), průměrné stoupání 5%
  • tempovej kopec, prvních 600 metrů prudších, pak se to uklidní a za poslední pravotočivou zatáčkou už se musí jet nadoraz, rovina před kostelem moc neubíhá protože se ten kostel nepřibližuje tak rychle, jak by si člověk přál, finále 100 metrů ke kostelu už jede člověk po tmě, protože nic nevidí
  • na jaře i v sezóně tam hodně závodníků jezdí tenhle kopec opakovaně
  • začátek dole u mostu za přejezdem, konec u kostela
  • konec může jet člověk totálně nadoraz, protože segment nekončí křižovatkou a jede pořád po hlavní, na vyjetí je tam pak následná rovina, malý provoz aut, bezpečná komunikace, velmi kvalitní asfalt, žádný díry na silnici

Zvolepříjezd ke startuZvolestartZvolefinishZvolekostelZvoletady se můžete vyjet
Previous
Next

Krátká Točná

  • 1,79km, 86m převýšení, stoupání 4. kategorie, KOM 3:35 (Jiri Horky) / QOM 4:24, průměrný stoupání 5%

  • klasika, asi není moc co dodávat 4 zatáčky, který každý zná jak svý boty, ty necelý 2km člověk projede v podstatě na hrubou, protože tam není nic prudšího co by se na tu velkou placku nedalo vyjet, dalo by se to přirovnat k běžecký 1500m, nemůžete to úplně napálit ani se moc “šetřit” tady se musí jet od začátku podlaha a ani jednou to nepustit

  • kvalita asfaltu je vynikající bez děr nebo kanálů

  • trénují tu i koloběžkáři

  • start není přímo od křižovatky s hlavní komunikací, takže se tam může člověk pořádně rozjet a dát letmej start, konec až nahoře když se to láme, opět nehrozí žádná nebezpečná situace, protože jste stále na hlavní, při sjezdu dolů na start pozor na tu první pravotočivou, to je ta, kde jsou na skále ty prkna, ta se hodně utahuje!

  • v tomhle kopci při jednom závodu ve sjezdu kdysi Štyby s Kulhavým ujeli pelotonu a to tam byl ještě ten hnusnej asfalt

Točná startTočná zatáčka 1Točná zatáčka 2Točná zatáčka 3Točná zatáčka 4Točná zatáčka 5Točná zatáčka 6Točná zatáčka 7Točná zatáčka 8Točná zatáčka 9Točná zatáčka 10Točná zatáčka 11Točná zatáčka 12Točná zatáčka 13Točná zatáčka 14 – už to budeTočná zatáčka 15 – finish
Previous
Next

Roztoky – Leontýnka (II/236)

  • 3,74km, 235m převýšení, průměrný stoupání 6%,
  • KOM 9:11 Ondřej Cink (watty radši neukázal) QOM 12:05 Zuzana Neckářová, stoupání 3. kategorie
  • je to dlouhý, po každý, když to zatáčí doleva tak se to zvedne na 12%, když foukne, tak stojíte, v lese to končí, ale až hodně za dlouho
  • jeden z kopců krále vrchařů, ale tady je král každej, kdo to zajede
  • jet to konstantně asi není úplně jednoduchý, kvůli těm stojkám v zatáčkách, takže na tenhle kopec si musí člověk přijít sám co mu vyhovuje, možná by nám mohl poradit Ondra Cink..
  • kvalita povrchu je zatím velmi slušná
  • začíná se za mostem a končí u tý čáry na silnici co je nahoře, to že to je stoupání 3. kategorie je už fakt znát a hodně to bolí

Roztokypříjezd na startRoztokystart za mostemRoztokypříjezd od vodyRoztokyprvní stoupáníRoztokytudy neRoztokyprvní vracečkaRoztokyprvní ostrýRoztokytáhlý stoupáníRoztokypříjezd na prudkou zatáčkuRoztokyprvní ostráRoztokytrochu oddychRoztokyjediný klesáníRoztokydruhá ostráRoztokyposlední těžší stoupáníRoztokycílová rovinkaRoztokyprostor na vyjetíRoztokyfinish
Previous
Next

Tynec nad Sazavou – Cakovice

  • vzdálenost 4,79km, převýšení zanedbatelný 36m, průměrný stoupání 1%,
  • KOM 6:34 Tomas Capek (472 Wattů) / QOM Sarka Cerna 820
  • poctivá tempařská klasika z Týnce nad Sázavou do Čakovic, když nefouká vyloženě proti ze severu, tak se to dá pěkně podržet, párkrát se to zvlní, ale právě v těch místech to člověk musí vydržet a nepustit! 
  • je to spíš takový prolog než časovka, na tu je to moc krátké, ale zase to rychle uteče a člověk se nenudí
  • parádní možnost pro tempaře, je to hodně do tahu, zatáčky jsou mírné a není to nijak technicky náročné, takže se jede full-gas
  • silnice opět kvalitní a člověk to tam může pálit i na časovkářský koze, aniž by se musel furt koukat pod sebe

TT Hlásná Třebaň – Srbsko

  • 6,13km, převýšení 19m, průměrný sklon 0,
  • KOM 8:09 Pavel Wohl / QOM 8:56 Lucie Snebergerova 
  • úsek trati, kde se jezdil i dlouhý duatlon, v podstatě rovina okolo hradu Karlštejn, nejtěžší úseky jsou asi ten malý a krátký hup před mostem u Karlštejna a pak konec před vjezdem do Srbska
  • na tomhle úseku už bude určitě znát výhoda toho, kdo to pojede na časovkářském / triatlonovém kole oproti klasice, dá se tam letět pořád, jste pořád na hlavní, je tam jedna větší křižovatka u mostu, jinak klid
  • zatáčky jsou mírné, celou dobu je vidět hodně dopředu, ačkoli je to proti proudu Berounky, tak to není vyloženě do kopce, je to nahoru dolu
  • kvalita komunikace je ucházející a nepotká vás nic strašidelnýho

TřebáňzačátekTřebáňrovina první metryTřebáňrovina do KarlštejnaTřebáňKarlštejnTřebáňmalý hupTřebáňjediná křižovatkaTřebáňpříjezd do SrbskaTřebáňfinish
Previous
Next

Dvojkopec Bubovice-Letiště_Bubovice

  • 5,41km, 164m převýšení, průměrný stoupání 3%,
  • KOM 11:28 Michal Koš / QOM 14:22 Zuzana Bohacova 
  • nic zákeřnýho, žádný stojky, po prvním kopci z Loděnice do Bubovic je celkem dlouhý sjezd na vydejchání, pak následuje už v podstatě sprint do kopce k letišti, kde není na co čekat
  • kvalita asflatu velmi slušná, po celou dobu na hlavní komunikaci, začátek segmentu za železničním přejezdem konec nekončí křižovatkou, takže se může jet nadoraz
  • u betonárky to může trochu bolet, ale to je na začátku a aspoň se tam člověk dostane velmi rychle do provozní teploty, táhlé stoupání po pravotočivé zatáčce se dá jet na velkou a postupně to stupňovat, ty zatáčky v lese se musej přežehlit, aby člověk neztratil tempo

LoděnicestartLoděnicesměrem od startuLoděniceod cementárny nahoruLoděniceodbočka na BuboviceLoděnicetáhlý kopec nahoruLoděnicedlouhá rovinaLoděnicezačátek před esíčkemLoděnicekonec prvního kopceLoděnicea sjezd do BubovicLoděnicelevotočivá zatáčka BuboviceLoděnicezačátek stoupání k letištiLoděnicestoupání k letištiLoděnicepříjezd do cíleLoděnicefinish
Previous
Next

Radotín (II/101)

  • 1,71km, 130m převýšení, průměrné stoupání 8%, stoupání 4. kategorie,
  • KOM 4:14 Jiri Horky / QOM 6:14 Magdalena Horká
  • krásný stoupání, nyní už po parádním asfaltu, pravidelný, nikde žádná záludnost, celkem dobře schovaný proti případné větrné nepřízni
  • začátek je od křižovatky u pizzerie a člověk najede do nejprudšího úseku, ten se dá vydržet, nahoře u levotočivý zatáčky si člověk může aspoň trošku vydechnout a nabrat rychlost do pravotočivý zatáčky a pak to už jenom držet až na horizont, ke konci to trošku kousne do nohou, ale víc jak 9-10% ten konec nemá, tak se to dá podržet

RadotínstartRadotínzačátekRadotínzačátek 2Radotínzatáčka leváRadotínesíčkoRadotínvýjezd z esíčkaRadotínmírnější částRadotínfinish
Previous
Next